Besökare

fredag 12 augusti 2016

London Dag 2

Vi har precis landat i Sverige och sitter i bilen på väg hem. Igår var vi i studion från 8 på morgonen till 9 på kvällen. Medan modellerna tog enskilda produktbilder på kläderna, passade de "lediga" modellerna på att ta bilder tillsammans och på varandra utomhus. 

Jag, Jo och fotografen Shane jobbade nonstop med modellerna i studion hela dagen, i kombination med kommunikation med vår Kina-fabrik (ännu mer avancerad multitasking än förgående dag). Vinklar, kläder, personligheter, ansiktsuttryck och posering - allt skulle sitta till 100%. När vi såg resultatet undrade vi om det gick att göra om urtidens räknesätt, då 100% kändes futtigt. Det blev helt enkelt overkligt bra...

 Jag, Jo och Shane var väldigt trötta efter de första 10 timmarna och som några av er såg på Facebook, drog vi upp volymen på musiken, drog några svalkande öl de sista tre timmarna av studiojobbet. 

Efter jobbet spelade jag en tuff pingismatch mot Annas pappa Micke och därefter gick vi alla och firade på en riktigt trevlig restaurang. Vi åt gott och drack lite gott. Tillbaka vid hotellet gick de flesta och la sig, medan jag, Jo och Omaad gick till hotellbaren. Där fanns ett piano och ni som känner mig har redan räknat ut fortsättning; jag stod på barunderhållningen och det uppskattades så pass att till och med hotellvakterna kom och filmade.

Nu längtar vi otroligt mycket efter att få visa hela världen vad vi åstadkommit. Med (sanslöst) hårt jobb. En del tur. Och faktiskt även en skopa skicklighet.

Love,
Carro 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar