Besökare

torsdag 28 juli 2016

White Sensation Party

En dag i veckan är det ett så kallat White Sensation Party, som är otroligt påkostat. De bygger upp festplatsen under hela dagen och på kvällen är det packat med folk från vårt och systerhotellet. 

Jag dansade i vanlig ordning otroligt mycket och blev så svettig att trots att partyt slutar redan vid midnatt, så kunde jag ändå vrida ur klänningen morgonen efter. 

Själva partyt är i första hand till för hotellgästernas belåtenhet , men det märks också att det också är för att spänna musklerna inför de andra hotellen dom ligger vid samma strandremsa. Man spar inte in på detaljerna och såväl ljus som ljud gör verkligen avtryck i den heta sommarnatten. 

I övrigt har jag fått ungefär en miljard knottbett. Nä, men allvarligt talat, hela jag är knottrig. Igår började jag med myggspray, men det är svårt att avgöra om jag fått något mer bett eftersom det knappt fanns någon obiten hud kvar (bortsett ansiktet lyckligtvis). Jag har aldrig varit med om något liknande dock...

Love,
Carro 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar