Besökare

söndag 23 november 2014

Competition Day

Idag är det äntligen dags att äntra scenen igen. Resan ner igår gick bra, men trots att jag inte druckit vatten sedan i onsdags kväll så drog jag på mig vätska. Kroppen är otrolig och det är ju inte alltid bara positivt. 

Imorse var dock det mesta borta och i kombination med att jag nu börjar fylla på med kolhydrater, kan det bli riktigt bra idag. Jag är i mitt livs bästa form, så redan nu har jag uppnått mitt mål. Det är en underbar känsla och den ska jag bära med mig hela dagen. Konkurrensen ser i övrigt galet tuff ut, så jag har inga förhoppningar på final - utan ska bara gå ut och vara mitt absolut bästa fitness-jag. 

Jag går inte upp på scenen förrän i eftermiddag, så det är en lång dag efter ytterligare en fyra timmars sömn-natt. Redan nu vill jag passa på att tacka för alla lyckönskningar jag fick igår , de betyder väldigt mycket. 

Love, 
En mobilbloggande Carro 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar