Besökare

söndag 23 november 2014

Been down that road before...

Sitter på en restaurang och äter banana split. Jag har så mycket att berätta för Er,  kära läsare. Först och främst blev det ingen final - helt korrekt bedömt av domarna. Formen imorse var sjukt bra - bästa någonsin med råge. Magen var platt som en pannkaka och benen var smidiga. På scenen var det typ tvärtom. Jag ska förklara varför till veckan. Många läxor lärde jag mig i alla fall och framför allt: Stick to your plan - no matter what.

Med det här inlägget vill jag främst tacka alla underbara människor i min familj. I verkligheten och min Facebook- och  Instagram-familj. Ni är så himla grymma att jag inte finner ord till det. Jag planerar redan en liten Payback till Er.

Nu blir det nattåget hem om två timmar och sedan ladda om för nästa helg. Årets sista tävling. Som den största atleten genom tiderna så vackert sa:

I'LL BE BACK

Love,
En mobilbloggande och ytterst ödmjuk Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar