Besökare

söndag 30 oktober 2011

Girls' Nights Out

I fredags drog jag och (L)Elin på Ålandskryssning med båten Cinderella. Båten var överfylld av överfyllda människor, men vi hade otroligt trevligt.
Vi dansade som galningar hela kvällen till ett riktigt bra coverband, som jag inte kommer ihåg vad de hette. Det var med värkande fötter vi stöp i säng lite för sent för att kroppen skulle tycka att det var helt okej. På lördag förmiddag var vi dock på benen igen och det blev en himlarns massa dans då också. Måste erkänna att det känns underligt att stå på ett dansgolv klockan två på eftermiddagen, men är stämningnen på topp så är den.
Vid åttasnåret rullade bussen in i Söderhamn och då åkte jag raka vägen till min härliga vän (F)Elin eftersom det nalkades Halloweenparty. Gjorde inga större ansträningar igår, utan satsar nog större nästa helg, när det firas i Uppsala.
Elin hoppade över Halloween-utstyrseln.
När vi kom till Statt var det prisutdelning för bästa kostym och det tog den här Stormtroopern hem. Lär ju ha varit så lagom svettigt att studsa runt på krogen i den där...

Den här otroligt roliga, men galet intensiva, helgen tänker jag nu avrunda med en supersoft söndag. 
Täcken och kuddar är inburna i soffan och där tänker nog även jag stanna hela dagen.

Ha en härlig söndag!!!



Love,
Carro 

7 kommentarer:

  1. Låter som en superskoj helg! Här var det soft hela helgen...

    Söndag i soffan låter inte helt fel det heller!
    Mys på!
    Ses imorgon!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  2. hur mår du idag? :)

    du har väl inte missat min tävling där du kan vinna smink från e.l.f.?
    länk: http://rebeccaharkonen.blogg.se/2011/october/elf.html

    SvaraRadera
  3. Låter som du haft en toppenhelg. Skönt att du får slappa lite idag då :)
    Kram Kina

    SvaraRadera
  4. haha ja de e väl de :) ja riktigt trevlig helg har jag haft, hoppas att din helg har vatt lika underbar :)

    SvaraRadera
  5. Låter som ni haft en riktig härlig helg!

    Sv: Förstår att du inte är sugen på snö när du skall ut och åka mycket sena kvällar och nätter.. Men vi kan väl hoppas på massa snö i skidspåren men bara vägar..;)

    SvaraRadera
  6. SNYGGING!! :D

    Yes, ska försöka ta bilder :) De har ju renoverat en del verkar det som sedan förra året, späääännande!

    Jag åker med min mamma, moster och kusin med sambo. Vi som åkt alla gånger ihop, fjärde gången på Giftun nu. Kärlek!! <3

    SvaraRadera
  7. Åh vad roligt du verkar ha haft det =D. Och du, du har ett otroligt vackert ansikte !! Kram på dig !!

    SvaraRadera